Termenii si conditiile se aplica tuturor tranzactiilor dintre SC ATELIER CRISTALIA SRL, CUI 45361757 , J12/6097/2021, denumit in continuare “Vanzator” și Utilizator/Client în versiunea valabila in momentul efectuării unei tranzactii in magazinul online https://www.cristalia.ro/

       1.Contact:

Ne poti contacta astfel:

– la adresa postala  Str. Fabricii de Zahar nr.4/30 , Cluj-Napoca, Cluj, 400572

–  telefonic sau WhatsApp  0756 895 917

– prin e-mail contact@cristalia.ro

– facebook https://www.facebook.com/Cristalia-146032278891408

– prin formularul de contact de pe website-ul magazinului online.

Te rugăm sa ai in vedere ca programul de functionare al departamentului de suport este in intervalul Luni – Vineri, 10:00 – 17:00 (cu exceptia Sarbatorilor legale).

       2.Reguli Generale pentru folosirea magazinului online Cristalia

Magazinul online poate fi folosit doar de catre persoanele care au varsta peste 18 ani.

Persoanele care nu au implinit 18 ani pot folosi magazinul online numai cu acordul parintilor sau tutorelui legal.

Clientul este considerat consumator, cu conditia ca scopul pentru comandarea livrarilor si serviciilor sa nu poata fi atribuit în primul rand activitatilor profesionale comerciale sau independente ale acelei parti. Un comerciant este orice persoana juridica sau persoana fizica care actioneaza in exercitarea activitatilor comerciale sau independente la incheierea contractului.

O data cu inregistrarea pe site, iti dai acordul pentru a-ti transfera datele personaele. Solicitam consimtamantul pentru a-ti procesa datele, iar in lipsa acestuia nu se poate folosi magazinul online. Tipul și modul de prelucrare a datelor personale sunt explicate la politica de confidentialitate.

Pentru a ne asigura ca am inregistrat corect datele tale, iti vom trimite un e-mail dupa ce te-ai inregistrat în magazinul online, prin care iti vom solicita verificarea și confirmarea informatiilor.

Prin afisarea produselor in magazinul online, Vanzatorul invita Clientul sa faca o achizitie din produsele prezentate și să încheie un contract de vânzare (denumit în continuare “Comanda”).

Limba contractata este exclusiv limba romana.

       3.Procesarea datelor cu caracter personal

Acordul cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal este voluntar. Cu toate acestea, lipsa consimtamantului duce la imposibilitatea de inregistrare pe site și utilizarea magazinului online.

In unele situatii iti vom solicita consimtamantul în magazinul online pentru a-ti putea trimite anunturi, oferte, discounturi speciale. Acest consimtamant este de asemenea voluntar și poate fi retras în orice moment.

       4.Comenzi

Comenzile se plasează pe siteul http://www.cristalia.ro .

Produsele din magazinul online sunt etichetate astfel încat sa primești informatii precum dimensiunea, culoarea, pretul și materialele din care au fost produse.

       5.Cum se pot face cumparaturi în magazinul online?

Selectează produsul dorit din gama de produse, dand click pe butonul “Adauga în cos” în pagina de produs. Selectarea produsului si adăugarea în cosul de cumparaturi nu este echivalentul cu plasarea unei comenzi ferme.

Toate produsele din cosul de cumparaturi pot fi vizualizate accesand butonul “Cosul de cumparaturi”, vizibil în partea de sus a site-ului. Tot de aici poti elimina produsele din cos sau poti schimba cantitatea acestora.

Daca doresti sa cumperi produsele din Cosul de cumparaturi, dai click pe butonul “Finalizeaza comanda”

Pentru a plasa o comanda, este necesar sa te inregistrezi. Dupa inregistrare vei avea acces si la alte opțiuni: sumarul comenzii, istoricul comenzii.

Selectează metoda de livrare dorita și adresa unde doresti să livrăm comanda (la tine acasă, la birou).

Te rugam sa te asiguri ca toate datele de livrare si de contact furnizate sunt complete sii corecte în caz contrar poate fi afectat procesul de livrare. Introducerea codului postal in adresa de livrare este obligatoriu.

Metoda de plata disponibila este plata cu card .

Dupa ce ai selectat metoda de plata, ai stabilit optiunea de livrare și adresa de expediere, poti vizualiza in josul paginii produsele cuprinse in comanda.

Dand click pe butonul “Plasati comanda”, iti exprimi dorinta fermă de a achizitiona produsele din cosul de cumparaturi. Inainte de a plasa comanda este necesar sa bifezi casuta in care se solicita exprimarea acordului cu privire la Termenii și Condițiile aplicate pe site.

In calitate de client, ai dreptul de retragere (sa renunti la comanda), drept care nu este afectat de procesul mentionat mai sus.

O comanda nu este considerata ferma pana nu finalizezi toti pasii din acest proces. In cazul în care nu iti doresti sa plasezi o comanda ferma, nu finaliza comanda.

Dupa primirea comenzii, Vanzatorul iti va trimite un email de confirmare de plasare a comenzii, care mentioneaza detaliile din comandă. Acest email nu este o confirmare a vanzarii. Confirmarea vanzarii (factura) este transmisă în emailul de confirmare a expedierii comenzii.

Comanda este finalizata numai dupa plata acesteia.

Vanzatorul te poate contacta telefonic (daca ai introdus un numar de telefon valid) sau prin email pentru a clarifica orice aspecte cu privire la livrare sau produse. Numarul de telefon si adresa de email vor fi folosite doar in scopul procesarii comenzii si a livrarii acesteia, nu in scopuri promotionale fara acordul tau.

       6.Preturi

Toate preturile produselor din magazinul online sunt exprimate in LEI si includ toate taxele. Aditional, există costul de transport. Aceste costuri sunt exprimate separat de valoarea produselor. Inainte de a plasa comanda va fi afisata valoarea totală a acesteia Vanzatorul si clientul isi exprima acordul pentru acest pret. După finalizarea comenzii valoarea acesteia nu poate fi schimbata, chiar dacă Vanzatorul decide ulterior sa reduca sau sa mareasca preturile produselor expuse in magazinul online.

       7. Disponibilitatea produselor

Produsele prezentate în magazinul online sunt lucrate manual in atelierul nostru dupa confirmarea comenzii in trmen de 3-5 zile lucratoare. In anumite cazuri unele produse se afla pe stoc si pot fi exepediate in ziua urmatoare comenzii.

        8.Garantii

Toate bunurile comercializate de către vânzător beneficiază de condiții de garanție conforme legislației în vigoare și politicilor comerciale ale producătorilor.

Produsele care fac obiectul comercializarii prin intermediul magazinului online sunt produse noi, care nu prezinta defecte.  In cazul în care Produsele prezinta totusi defecte, Vanzatorul va fi responsabil pentru acestea.

Te rugam sa acorzi atentie culorilor Produselor si sa iei in considerare faptul ca, datorita setarilor propriului calculator/dispozitiv electronic, anumite culori reale ale Produselor livrate pot prezenta diferente fata de ceea ce a afisat calculatorul/dispozitivul electronic personal la momentul efectuarii Comenzii. Aceste diferente nu pot fi considerate neconformitati.

Garantia comerciala este de 30 zile dupa receptionarea produsului.

Garantia de conformitate expira dupa 2 ani de la data livrării produselor.

Fiecare achiziție de pe site-ul nostru este însoțită de dovada achizitiei, factura atasata pe e-mail.

       9.Returnarea sau schimbarea produselor

 

  • Conform O.U.G. 34/2014, consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantul ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile de la primirea produsului.
  • Perioada de retragere va expira dupa 14 zile calendaristice Incepand de la ziua la care dumneavoastră sau o parte terta indicată de dumneavoastra, alta decat transportatorul, intra in posesia fizica a produselor. 
  • Nu pot fi returnate produsele care fac obiectul unei comenzi speciale.
  • Daca produsele au ajuns sparte sau rupte va rugam sa le fotografiati imediat dupa desfacerea coletului si sa trimiteti pozele la contact@cristalia.ro .
  • Dreptul dumneavoastra de a anula contractul de vanzare se aplică numai produselor care sunt returnate in aceeaşi stare in care le-ati primit. Va rugăm sa returnati produsele  incluzand toate ambalajele lor originale, instructiunile şi alte documente (dacă este cazul) impreună cu cadourile oferite. Nu se va efectua nicio rambursare dacă:
  •  produsul a fost folosit dupa deschidere
  • Important! Produsele returnate nu trebuie să prezinte indicii că au fost folosite, nu fac parte din categoria produselor care din motive de protectia sanatatii sau de igiena nu pot fi returnate.  Este obigatoriu  să aibă toate etichetele originale atasate.
  • Chiar daca produsele nu sunt sigilate, fiecare produs este realizat handmade , iar in cazul procedurii de verificare , se poate constata daca produsul a fost folosit.Te rugam sa ai in vedere ca nu se accepta returul daca produsele sunt purtate.
  •   Aceste produse va vor vor fi returnate prin curier, cu plata ramburs. 
  • Daca va retrageti din contractul de vanzare, va vom rambursa contravaloarea produselor , cu excepţia costurilor de livrare , in termen de cel mult 14 zile calendaristice calculate de la data primirii produselor . După ce vom analiza integral fiecare produs returnat, va vom informa cu privire la dreptul de a vi se rambursa contravaloarea, dacă acesta exista.

Sumele vor fi ramburasate in contul dvs. bancar. 

  • Poți trimite coletul , asigurandu-te ca produsele sunt ambalate corespunzator pentru a fi ferite de eventuale socuri legate de transport care pot deteriora bijuteria , suportând costul expediției. Cand expediezi coletul retur, acesta trebuie asigurat la contravaloarea bunurilor si sa aiba inscris  mentiunea “FRAGIL” si mentiunea “DESCHIDERE COLET”. NE REZERVAM DREPTUL SA REFUZAM PRELUAREA COLETULUI CARE NU ARE INSCRISE ACESTE MENTIUNI.

 Adresa de expediere este:

    SC ATELIER CRISTALIA  SRL

Str. Fabricii de Zahar nr.4/30

Cluj-Napoca

Cluj

400572

Tel: 0756895917

  • In cazul unei erori de comanda produsa din vina noastra (produsul are defecte de fabricatie, s-a trimis alt produs, etc) firma noastra va suporta taxa de transport atat tur cat si retur.
  • In cazul in care produsulele primite nu sunt conforme va rugam sa ne informați in termen de 2 ore de la primirea coletului e-mail  contact@cristalia.ro  sau tel. 0756 895 917, sesizarile ulterioare nu vor fi luate în considerare.
  • Daca ai beneficiat de transport gratuit la plasarea comenzii, se va restitui contravaloarea comenzii minus suma transport.

    9.1 Daca in urma confirmarii si expedierii comenzii refuzati sa ridicati comanda de la curier din diverse motive, comanda se considera anulata de catre Cumparator . In acest caz, Cumparatorul este responsabil cu plata taxelor  de transport tur si retur.De asemenea, Cumparatorul este responsabil cu plata comisioanele bancare  aferente tranzactiilor de incasare/restituire suma datorata . Restul de plata din contravaloarea comenzii va fi returnata in contul bancar al Cumparatorului in termen de maxim 14 zile calendaristice de la data primirii returului .

Va rugam sa retineti ca taxele de livrare / returnare a comenzilor pot sa difere de taxa initiala de 20 lei /per transport perceputa de Vanzator, iar in cazul acesta Cumparatorul care refuza sa ridice comanda va achita taxele de transport tur/retur conform facturii emise de Curier.

9.2 Daca dupa plasarea si achitarea comenzii , si daca comanda nu a fost inca expediata, solicitati anularea comenzii, in acest caz  , din contravaloarea comenzii se vor retine comisioanele bancare aferente tranzactiilor bancare de incasare/restituire suma . Teremenul de restituire  este de maxim 14 zile calendaristice calculat de la data anularii comenzii.

10.Costul livrarii /Timpul de livrare

Costul livrarii este de 2o lei TVA inclus pentru fiecare colet, in aria de acoperire a firmei de curierat. Pentru expedierile in afara ariei de acoperire a firmei de curierat , se percepe taxa pentru km suplimentari. Pentru mai multe informatii va rugam sa ne contactati telefonic.(0740 592 316)

Livrarea este gratuita pentru comenzile cu valoarea mai mare de 299 lei (fara taxa de transport inclusa),exceptie localitatea de destinatie aflata in afara razei de acoperire a firmei de curierat.

Timpii de tranzit pentru curier sunt de 1-4 zile.

Timpul de livrare poate fi influențat de sărbătorile legale, campaniile promoționale, starea vremii.

In cazuri exceptionale ne rezervam dreptul de a mari timpul de livrare. In aceasta situatie clientul va fi informat in cel mai scurt timp posibil.

Produsele vor fi livrate catre client numai dupa confirmarea comenzii si acceptarea costurilor de livrare. Comenzile plasate si confirmate  sunt livrate in termen de 3-7 zile lucratoare (fiecare produs este confectionat handmade in atelierul nostru ) de la confirmarea comenzii.

Exceptiile privind termenul de livrare sunt comunicate clientilor prin telefon de catre un reprezentant al atelierului nostru.

Daca doriti livrarea in strainatate, costul livrarii depinde de tara de destinatie. Plata produselor comandate si a costului de livrare se realizeaza in avans prin transfer bancar.

         11.Raspundere

Raspunderea Vanzatorului – in eventualitatea incalcarii cu intentie sau din neglijenta grava a Termenilor și Conditiilor si/sau a Contractului: ca vanzator si proprietar al magazinului online va fi raspunzător pentru pierderile care sunt o consecinta directa si previzibila, în mod rezonabil, a acestei încalcari.

In orice caz (excluzand raspunderea pentru pagubele aduse vietii și/sau integritatii corporale a unei persoane) raspunderea maxima fata de Client pentru orice pierdere sau paguba care se produce in legatura cu o Comanda este limitata la pretul total al respectivei Comenzi.

Vanzatorul  raspunde pentru infectarea computerului unui Utilizator/Client cu virusi informatici, pentru atacuri cibernetice de orice fel, pentru pierderea datelor Utilizatorului/Clientului de pe dispozitivele acestuia sau deteriorarea oricarui echipament hardware sau program apartinand acestuia.

De asemenea, Vanzatorul nu răspunde pentru e-mail-urile de tip phishing sau pentru link-urile partenerilor care pot apărea la un moment dat pe website.

Raspunderea Utilizatorului/Clientului: Utilizatorul/Clientul este responsabil pentru mentinerea confidentialitatii datelor sale de Cont (user /e-mail si parola), pentru gestionarea accesării Contului si pentru activitatea derulata prin intermediul Contului, precum și pentru navigarea pe website-urile și link-urile partenerilor. De asemenea, Utilizatorul/Clientul poarta raspunderea exclusiva pentru realitatea/exactitatea/integritatea oricareia si tuturor datelor furnizate proprietarului magazinului și pentru orice paguba cauzata acestuia prin nerespectarea acestor Termeni si Conditii si/sau a Contractului.

Prin crearea contului si/sau utilizarea continutului si/sau plasarea comenzilor, Clientul/Utilizatorul accepta in mod expres si fara echivoc Termenii si Conditiile site-ului în ultima versiune actualizata care este comunicata in cadrul site-ului, existența la data crearii contului si/sau utilizarii continutului si/sau la data plasării comenzii.

       12.Transferul proprietatii bunurilor

Proprietatea asupra bunurilor va fi transferata la livrare, după efectuarea plații din partea clientului în locația indicata in comanda (ințelegând prin livrare – semnarea de primire a documentului de transport furnizat de curier).

       13.Copyright – Proprietate intelectuală

Intreg conțTinut al website-ului, incluzand fară a se limita la logo-uri, reprezentari grafice, simboluri comerciale, imagini statice/dinamice, text si/sau continut multimedia, este proprietatea exclusivă a ATELIER CRISTALIA.

Utilizatorului/Clientului nu ii este permisă copierea, reproducerea, distribuirea, publicarea, transferul, modificarea, alterarea, utilizarea, crearea de legaturi, expunerea, includerea oricarui element al website-ului în orice material al Utilizatorului/Clientului sau al unui tert, în alt scop decat cel de a incheia/executa un Contract pentru Produse si a se informa despre Produsele comercializate pe website, fara a exista un acord scris prealabil în acest sens.

       14.Legea aplicabila. Jurisdictia

Acesti Termeni și Conditii, precum și Contractul se supun prevederilor legii romane. În caz de dispute, acestea vor fi solutionate de instanaa de judecata competentă de la sediul VANZATORULUI, Utilizatorul/Clientul exprimandu-si acordul in ceea ce priveste această alegere de competenta..

       15.Modificări ale Termeniilor si Conditiilor

Vanzatorul este îndreptatit sa modifice Termenii și Conditiile unilateral daca este necesar sa se adapteze modificarilor aduse cadrului juridic sau tehnic.